Perfumy Shiseido

Marka Shiseido jest jedną z najstarszych marek kosmetycznych i perfumeryjnych. Istnieje od 1872 r., kiedy to młody, 23-letni Japończyk, Arinobu Fukuhara otworzył swoją pierwszą aptekę w dzielnicy Ginza. Jego zamiarem było stworzenie miejsca, gdzie można będzie nabyć nowoczesne produkty wzorowane na zachodnich – początkowo były to tylko witaminy, ale szybko pojawiły się pierwsze kosmetyki do pielęgnacji. Ich cechą charakterystyczna było stawianie na podkreślenie naturalnej urody kobiety, a nie całkowite zakrycie twarzy i rysów grubą warstwą tradycyjnego japońskiego makijażu, jaki do tej pory nakładały gejsze.

Perfumy Shiseido – synonim innowacji i jakości

Kiedy w 1915 r. firmę przejął syn założyciela – Shinzo, w portfolio firmy Shiseido pojawiły się pierwsze perfumy o nazwie Hanatsubaki. Jednocześnie nad apteką dobudowano kondygnację i umieszczono tam profesjonalny dział projektowania i laboratorium badawcze. Odtąd marka Shiseido stała się synonimem innowacji w dziedzinie pielęgnacji oraz doskonałej jakości oferowanych kosmetyków. Dzięki temu jej sława szybko rozprzestrzeniła się po świecie i pozwoliła firmie osiągnąć międzynarodowy status. W połowie XX w. Shiseido rozpoczęła współpracę z francuskim rynkiem kosmetycznym, przygotowując pokaz mody sześciu projektantów z Francji i przygotowując na to wydarzenie fryzury i makijaż. Niewiele później dyrektorem kreatywnym marki został artysta Serge Lutens, którego talent i praca uczyniły Shiseido marką prestiżową i luksusową.

Marka Shiseido posiada w swoim portfolio wiele serii wyjątkowych kosmetyków i pięknych zapachów. Pośród tych ostatnich znajdują się perełki, które są stale poszukiwane przez zagorzałych wielbicieli stylu i klasy w świecie perfum. Jednym z bardziej znanych jest niewątpliwie zapach Feminite du Bois, który w wersji pierwotnej pojawił się w 1992 r. a swoje drugie życie otrzymał w nowej, współczesnej wersji w roku 2009.

Komentarze